برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

مقاله های جدید ...
عضویت در سایتشما به راحتی میتوانید در سایت عضو شوید و مقالات خود را ارسال نمایید.
ارسال مقالهمقالات و مطالب جالب خود را در سایت درج نمایید تا با نام و لینک خودتان نمایش داده شود.
جستجوی مقالهمقالات مورد نیاز خود را در هر دسته بندی در سایت جستجو کنید و لذت ببرید.
تبلیغات چیست؟

مفهوم تبلیغات بطور عجیبی با بازاریابی آمیخته است. تبلیغات جزئی از فرآیند بازاریابی یک محصول و یا خدمت بشمار می رود. به بیان ساده می توان گفت تبلیغات یعنی رساندن یک پیام در مورد محصول و یا یک خدمت از طریق رسانه های مختلف برای متقاعد کردن مخاطبان بالقوه برای خرید آن محصول و یا خدمت.

تبلیغات به روش دیوید اگیلوی

دیوید اگیلوی یکی از بزرگترین مردان صنعت تبلیغات در قرن بیستم بود. وی در سال ۱۹۱۱ در هارسلی انگلستان متولد شد و در نهایت در سن ۸۸ سالگی در سال ۱۹۹۹ فوت کرد. وی در بدلیل جملات نغزی که در مورد تبلیغات بکار می برد بسیار شهرت داشت و بعضاً جملات وی به “اگیلویسم” مشهور شده بود.

برای فروش بیشتر، دست به هر کاری نزنید

چندی پیش مشغول دیدن سریال مورد علاقه ام از تلویزیون بودم که ناگهان در مهمترین قسمت آن برنامه قطع شد. بلافاصله چند آگهی تبلیغاتی (آگهی بازرگانی) در تلویزیون شروع به پخش شد. بواسطه کارم همواره به این آگهی ها توجه می کنم. کمی که به این آگهی ها دقت کردم متاسفانه احساس کردم که چقدر برخی از این آگهی ها احمقانه، سخیف و خسته کننده بنظر می رسند و متاسفانه با دیدن این آگهی ها تصور می کنید که چقدر بیننده را احمق فرض می کنند. در این مقاله قصد ندارم که اسم آگهی مشخصی را به میان آورم اما این را می دانستم که

برنامه ریزی تبلیغات

فراموش نکنید که اگر برنامه ریزی دقیقی برای تبلیغات کسب و کار خود نداشته باشید ممکن است تا ۹۰٪ از بودجه تبلیغاتی خود را به هدر بدهید. در واقع بهتر است بدانید که برنامه ریزی کلید موفقیت یک برنامه تبلیغاتی است.

امروز خیلی سخت توجه مشتریان به پیام های تبلیغاتی شما جلب می شود!

توجه، تخصیص منابع ذهنی، بصری و یا شناختی به اشیاء قابل مشاهده یا مفهومی است. قبل از اینکه مشتریان تحت تاثیر پیام های تبلیغاتی قرار گیرند، ابتدا باید توجه آنان را جلب کرد. کیفیت توجه مشتریان در طول چندین سال اخیر در جهان و ایران در حال افول بوده است.

نقش تصاویر در آگهی تبلیغاتی

چه باور داشته باشید و یا نداشته باشید، دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم به شدت تحت تاثیر ظواهر است. تصویر در سیاست، اقتصاد، ورزش و بازاریابی و تبلیغات نقش موثری را بازی می کنند. اگر کمی دقت کنید مشاهده می کنید که افراد با به اشتراک گذاری یک تصویر در شبکه های اجتماعی اخبار را به سرعت در جهان منتشر می کنند و دولت ها را به چالش می کشند.

پنج باور غلط که آگهی تبلیغاتی را نابود می کند

این مقاله به شرکت های تجاری کوچک و متوسط که توانایی استخدام آگهی نویسان تبلیغاتی حرفه ای را ندارند آموزش داده شده است، که چگونه آگهی تاثیرگذار بنویسند که به نتایج دلخواه خود برسند. با این همه، همانطور که گام هایی برای نوشتن یک آگهی عالی می توان برداشت، اشتباهاتی نیز ممکن است از سوی شما رخ دهد که می تواند پیام های بازاریابی شما را نابود کند. میزان بازدهی سرمایه شما را به کسری از آنچه که می توانست باشد، کاهش دهد.

چهار مشکل عمده در دنیای تبلیغات از زبان دیوید اگیلوی

در این نوشته دیدگاه دیوید اگیلوی نابغه عرصه تبلیغات در جهان در مورد چهار مشکل عمده در دنیای تبلیغات را مطرح خواهیم کرد.

تبلیغات محکوم به شکست است، اگر ایده بزرگی پشت آن نباشد

امروز بیش از هر زمان دیگری اثرگذاری تبلیغات بشدت کاهش یافته است. مردم به شدت تبلیغ زده شده اند و تبلیغاتی که امروز شاهد آن هستیم، بسیار به هم شبیه و معمولاً عاری از هرگونه خلاقیت هستند.

رمز ماندگاری آگهی تبلیغاتی در ذهن

اگر قرار است راجع به سوسیس دودی بنویسید ،آن را شبیه مرغ کورنوالی در نیاورید. چون در این صورت بدترین سوسیس موجود خواهد شد. فقط سعی کنید سوسیس خوبی به نظر برسد. در زمان طراحی آگهی فقط باید بکوشید چیزی خلق کنید که در ذهن مخاطب حک شود.

دروغ رایجی که مشتریان به شما می‌گویند

مشتریان احتمالی شما انسان های متفاوت با دیدگاه ها، ارزش ها و نظرات متفاوت هستند و در نتیجه همیشه نباید انتظار داشته باشید که از همه یک واکنش یکسان ببینید. خیلی ها محصول یا خدمات شما را نمی خواهند و شما را رد می کنند، بسیاری هم نمی دانند که آیا محصول شما را می خواهند یا نه. به عبارت دیگر نمی توانند ارزش آفرینی جدیدی در زندگی شان را در نتیجه ی خریدن محصول شما تصور و پیش بینی کنند. برخی هم به محض اینکه محصول شما را می بینند عاشقش می شوند و آن را می خرند

اینفوگرافیک (Infographic)

اینفوگرافیک تصویری است که از متن و گرافیک تشکیل شده است که شامل آمار و اطلاعات در مورد یک موضوع خاص می باشد. در این مقاله تعریف اینفوگرافیک ، دلایل محبوبیت اینفوگرافیک ، دلایل استفاده بازاریابان از اینفوگرافیک ، انواع اینفوگرافیک ، قسمت های تشکیل دهنده اینفوگرافیک و در نهایت مراحل ایجاد اینفوگرافیک مورد بررسی قرار می گیرند.

گام اول در برندسازي چيست؟

امروزه بسياري از بنگاه هاي ايراني به درستي بر اهميت برندسازي و تاثير شگرف آن بر تصميم خريد مشتريان پي برده اند. با اين وجود، برخي خشت اول اين ديوار بلند را كج مي نهند! يك غفلت اوليه كه كل سرمايه گذاري هاي بعدي آنها را در معرض خطر قرار مي دهد و مي تواند پيامدهاي پرهزينه اي براي شان در پي داشته باشد. اما اين خشت اول چيست؟

نكاتي براي حضور مؤثر در رقابت تبليغاتي

هدف تبليغات اين است كه با كمترين هزينه بيشترين مخاطبان را جذب كنيد. اگر اين مهم به درستي انجام شود تبليغات، موفقيت كسب و كار شما را به همراه خواهد داشت. در اين مقاله که توسط وب سایت برندزلینک تهیه شده است،برخي از مهم ترين نكات تبليغات را ذکر میکنیم:

10 فايده اصلي CRM

1. تمرکز گرايي اطلاعات: دسترسي به يک بانک اطلاعاتي متمرکز براي نظارت کامل به تراکنشهاي مشتريان از زمان تبليغات و فروش تا دادن سرويسهاي خاص و پشتيباني از مشتريان ،

6 گونه مختلف از مشتریان

درهنگام بازاریابی به 6 گونه مختلف از مشتریان برخورد می کنیم:

شبکه های اجتماعی برتر در بازاریابی

امروزه تعداد شبکه های اجتماعی نسبت به قبل بیشتر شده است اما هر شبکه اجتماعی کاربردهای خاص خود را دارد. به منظور استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی باید با هر یک از آن ها و کاربردهایشان آشنا بود. در این مقاله به معرفی شبکه های اجتماعی برتر پرداخته می شود.

مشتریان متفکر، اکثر جمعیت مشتریان را تشکیل می‌دهند.

مشتریان و به طور کلی افراد به چهاردسته تقسیم می‌شوند.وقتی بتوانید تیپ مشتری خود را شناسایی کنید، می‌توانید مکالمه و جلسه خود را به نتیجه دلخواه بکشانید.ممکن است هر یک از انواع مشتریان مشکلاتی به وجود آورند؛ اما موضوع مورد بحث این مطلب، تبدیل تماس یا جلسه به یک تجربه خوشایند برای مشتریان است.

برندسازي با تبليغات در حد صفر

صنعت نساجي و پوشاك قديمي‌ترين صنعت توليدي در جهان است. در قرن بيستم صنعت پوشاك و نساجي تبديل به صنعتي بسيار عظيم و قدرتمند شد و رشد قابل توجهي هم در تجارت بين‌المللي مواد خام مثل كتان و هم در تجارت كالاهاي ساخته شده رخ داد

تبلیغات چیست؟

مفهوم تبلیغات بطور عجیبی با بازاریابی آمیخته است. تبلیغات جزئی از فرآیند بازاریابی یک محصول و یا خدمت بشمار می رود. به بیان ساده می توان گفت تبلیغات یعنی رساندن یک پیام در مورد محصول و یا یک خدمت از طریق رسانه های مختلف برای متقاعد کردن مخاطبان بالقوه برای خرید آن محصول و یا خدمت.