برندزلینک

مرجع لینک

برندهای برتر

افزایش رتبه

افزایش محبوبیت

افزایش ترافیک

یادگیری رازهای بازاریابی مقاله برای داشتن بازدید و کلیک بیشتر در وب سایت

یادگیری رازهای بازاریابی مقاله برای داشتن بازدید و کلیک بیشتر در وب سایت

 اگر در مورد جوانب مثبت و منفی چیزی مقاله می نویسید، خواننده باید قادر به تشخیص و درک آنچه شما در مورد آن نوشته اید باشد. شما باید در مقاله خود راه حلی برای مشکل مطرح شده ارائه نمایید. با در نظر گرفتن این نکته، نوشتن مقاله از آنچه ما تصور می کنیم راحت تر خواهد بود.

در اینجا به 5 نکته ساده ولی مهم برای نوشتن مقاله و ارتقاء سطح کیفی بازاریابی مقاله، اشاره می کنیم:





      • اگر عنوان مقاله مبهم است، باید آن را به صورت ساده و روان در آورده تا تاثیر بیشتری داشته باشد. مقاله برای خوانندگان باید هم جذاب بوده و هم آموزنده باشد.
        شما باید قبل از شروع به نوشتن مقاله، مخاطبان خود را بشناسید. این امر به شما کمک می کند تا مقالات بهتری بنویسید.
        از جذاب بودن عنوان مقاله خود مطمئن شوید. در این صورت می توانید در مقابل هزاران مقاله منتشر شده، قد علم کرده و توانایی ایستادگی در شلوغی بازار مقالات را داشته باشید.







      • موفقیت و یا شکست در بازاریابی مقاله در گروی استفاده از کلمات کلیدی می باشد. استفاده از کلمات کلیدی و قرار دادن آنها در مقالات باید با استراتژی خاص خود همراه باشد. کلمات کلیدی باید در عنوان مقاله، پاراگراف اول و پاراگراف آخر، حداقل یک بار استفاده شود.همچنین در اواسط محتوای مقاله نیز باید کلمات کلیدی ظاهر شوند. بقیه کلید واژه ها نیز باید در سرتاسر دیگر مناطق پراکنده شود و تراکم کلمات کلیدی در یک مقاله باید یک سوم باشد.







      • از لحن محاوره ای در مقالات خود استفاده نمایید. فکر نکنید محتوای مقالات و دستور زبان ان حتماً باید شبیه پایان نامه و یا رمان باشد.
        برای اجتناب از ایجاد دافعه برای خوانندگان مقالات وب سایت تان، به همان صورتی که شخصاً با آنها صحبت و گفتگو می کنید مقاله بنویسید. از ضمایر اول شخص برای مخاطب قرار دادن آنها در مقالات خود استفاده نمایید. همچنین مرتب از آنها در مورد موضوع بحث مقالات سوال کرده و از راه های موثر برای مشغول ساختن و درگیر کردن آنها در بحث مقالات استفاده نمایید.







      • مقالات را کوتاه نوشته و آنها را طوری تنظیم کنید که به صورت اجمالی قابل مرور باشد. شما می توانید مقالت خود را برای افراد به صورتی جذاب تنظیم نموده و به نمایش بگذارید. مقالات را نسبتاً کوتاه نوشته و به صورتی باشد که بتوان به آسانی چکیدهء آن را مشاهده کرد.
        در مقالات شما نباید بیش از 500 کلمه به کار برده شود، مخصوصاً اگر بحث مقالات شما تخصصی و یا در مورد موضوع خیلی خاص می باشد. سپس از توضیح زیر عنوان نیز استفاده کرده و سعی کنید پاراگراف ها کوتاه باشد. تا حد امکان برای مشخص شدن لیست، در متن مقاله از شماه و یا علائم نوشتاری استفاده نمایید.






    • از دستور زبان مناسب و املای درست، در مقالات خود اطمینان حاصل فرمایید. شاید فکر کنید گفتن این نکته ضروری نیست، اما با این حال هنوز برخی از نویسندگان مقاله و یا ناشران مقالات، به نظر می رسد درک ضعیفی از املاء و دستور زبان دارند.
      حتی اگر دستور زبان و تلفظ شما بسیار صحیح می باشد، همیشه باید مقالات خود را از نظر دستور زبان و نوشتار بررسی نمایید. این روش به شما کمک می کند اشتباهاتی که از چشم شما دور مانده را پیدا کنید.




استفاده از کادر منابع قوی و تاثیر گذار در انتهای مقاله
هرگز قدرت \\\"کادر منابع مقاله\\\" را دست کم نگیرید. البته ممکن است که این کادر خیلی کوچک باشد، اما کمک قابل توجهی به هدایت ترافیک به سمت وب سایت شما خواهد کرد. همچنین توجه داشته باشید که کادر منابعی که مطالب آن خسته کننده باشد، هرگز کار خود را به خوبی انجام نخواهد داد! در این کادر از خلاقیت خود استفاده نمایید اما در عین حال نشان دهید که مسئله مهم و بزرگی برای ارائه کردن دارید. در حالی که کادر منابع مقاله فقط یک فضای کوچک است اما کلمات کلیدی و محتوای مناسبی از مقاله ارائه می کند. که سبب جلب توجه افراد شده و آنها را برای خواندن مقاله تشویق به مراجعه به وب سایت شما می کند. قبل ذکر است که در بازاریابی مقاله، لازم نیست تمامی مطالب را در مقاله گنجانده و به خواننده هدیه دهید. اما در عین حال روشی را به کار ببرید که خوانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مطالب مقالات از شما اطلاعات بیشتری طلب نمایند.
با این کار آنها برای دریافت اطلاعات بیشتر و جزئیات مطالب، ترغیب به مراجعه به وب سایت و پی گیری مطالب می شوند. در واقع برای جلب توجه خوانندگان و مراجعهء آنها به وب سایت شما و خواندن مقالات، یک شانس و برای دفع آنها شانس های زیادی دارید.
هنگام ایجاد کمپین بازاریابی مقاله، این نکات را به خاطر داشته باشید تا شانس موفقیت شما در این نوع بازاریابی افزایش یابد. این نکات نه تنها برای تجارت و کسب و کار شما کارآمد خواهد بود، بلکه بدون شک باعث ایجاد حس فوق العاده ای از رضایت شخصی خواهد شد.


 


برندزلینک


www.brandslink.ir

ارسال شده در تاریخ : 9 بهمن 1392 ساعت 11:28

بازگشت به صفحه اصلی مقالات

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده

ارسال نظر

برای ثبت نظر ابتدا با حساب کاربری خود وارد سایت شوید

ارسال کننده
نام ونام خانوادگی : :
نام کاربری :
تاریخ عضویت : 11 دی 1348
تعداد مقالات ارسالی : 28
تعداد لینک ها : 65